• תפריט נגישות
    • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + Shift + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • להגדלת פונטים לחצו על מקשים:
    • + Ctrl - להגדלה
    • - Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 - לאיפוס
    • אפס לברירת מחדל
  • צור קשר
משרה: מזכיר/ה למרכז לטיפול בילד ובמשפחה (החלפה)- המועצה האזורית חוף כרמל
תחום מקצוע: אחר
השכלה: 12 שנות לימוד
היקף משרה: משרה חלקית
מוכר כעבודה מועדפת?: לא מוכר כעבודה מועדפת
מיקום העסק/החברה(יישוב): המרכז לטיפול בילד ובמשפחה
תאור תפקיד:
ניהול סביבת העבודה המנהלית – הדפסה, הפקת חומרים, הכנת פגישות עבודה פנים וחוץ אגפיות, הפצת חומרים ותיוק.nl- מענה טלפוני ודוא"ל בהתאם לערכי השירות האיכותי.nl- ניהול יומן וסנכרון בין בעלי התפקידים השותפים. nl- קליטת משפחות חדשות למרכז החל מאינטיק טלפוני, ורישומם.nl- ארגון עבודת המטפלים: חדרים, שעות, ציוד.nl- קשר בין מטפלי המרכז ובין גורמים חוץ (תיאום פגישות וועדות).nl- הפקת דוחות (excel).nl- גביית כספים.nl
דרישות המשרה:
nl- השכלה : תיכונית עדיפות לתואר ראשון. nl- נכונות לעבוד בשעות אחה"צ- חובהnl- ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח כמזכירה בארגון, או ברשות מקומית במשך 2 שנים לפחות- עדיפות.nl- ידע בתוכנות ה-Office: Outlook, Excel , Powerpoint,-Word עדיפותnl
נסיון נדרש:
• כישורים אישיים: תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, דיסקרטיות, אחריות, כושר ניסוח בלשון העברית בכתב ובע"פ.
הערות:
ימי העבודה:nlימים א', ג' וה' בין השעות 8:30-14:00 nlיום ד' -15:00-19:00nl
תאריך פרסום: 05/02/2019