• תפריט נגישות
    • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + Shift + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • להגדלת פונטים לחצו על מקשים:
    • + Ctrl - להגדלה
    • - Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 - לאיפוס
    • אפס לברירת מחדל
  • צור קשר
משרה: מנהל המחלקה לשירותים חברתיים- מועצה אזורית מנשה
היקף משרה: משרה מלאה
מוכר כעבודה מועדפת?: לא מוכר כעבודה מועדפת
מיקום העסק/החברה(יישוב): מועצה אזורית מנשה
תאור תפקיד:
תואר התפקיד: מנהל המחלקה לשירותים חברתייםnl סוג מכרז: פנימי/חיצוניnlתיאור התפקיד: nl1. מנהל את המחלקה לשירותים חברתיים, מתכנן ומארגן את העבודה וחלוקתה. אחראי לעבודתה התקינה של המחלקה, עובדיה ועובדי המסגרות הקשורות בה, על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום הרשות המקומית, פועל לקידום רווחת התושבים ושותף לתכנון החברתי ביישוב. nl2. אחראי בפני ראש הרשות המקומית לתפקוד תקין של המחלקה ולביצוע תכניות הפעולה של השירותים החברתיים של הרשות המקומית, בהתאם לנוהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והשירותים החברתיים והרשות המקומית. nl3. פועל בהתאם למדיניות משרד הרווחה והשירותים החברתיים כמפורט בחוקים, תקנות והוראות המנכ״ל (תע״ס) ואחראי ליישום מדיניות זו. אחראי להכנת תכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב-שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.nl4. אחראי לגיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב ולהערכה אחר ביצועם.nl5. יוזם, מפתח ומקיים קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות המחלקה עם שירותי רווחה אחרים בקהילה.
דרישות המשרה:
דרישות התפקיד nl1. בעל השכלה אקדמית בעבודה סוציאלית. יתרון לבעלי תואר שני באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, מינהל ציבורי, מדיניות ציבורית, מינהל עסקים, כלכלה.nl2. בוגר קורס מדריכים ראשי צוותים. nl3. ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית, כולל ניסיון בארגון מפעלים ופרויקטים בקהילה.nl4. יתרון לבעלי ניסיון בארגון ובהפעלת צוות עובדים, במו״מ עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על שלביו.nl5. כושר ניהול מו״מ בכתב ובע״פ, כושר הדרכת עובדים.nl6. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.nl7. עדיפות תינתן לבעלי הכרות וידע בתחום השלטון המקומי.nl
נסיון נדרש:
כישורים נדרשים:nl1. שפות - עברית ברמת שפת אם.nl2. אחריות, נאמנות, אמינות ויושר אישי.nl3. ערנות ותקשורת בין אישית מיטבית, יכולות שיקול ושיפוט.nl4. נכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות ועבודה מאומצת .nl5. יכולת שליטה בישומי מחשב ותוכנות האופיס. יכולת טובה לקליטת תוכנות חדשות.nl6. יכולת גבוהה בהתבטאות בכתב ובעל פה.nl7. יכולות ארגון וניהול גבוהות.nl
הערות:
מועמדים הרואים עצמם כעונים על דרישות התפקיד יגישו קורות חיים, תעודות המעידות על הכשרה מקצועית והמלצות למזכירות המועצה האזורית, לדואר אלקטרוני: hagarh@menashe.co.il או במעטפה סגורה למזכירות המועצה ולציין "מנהל מח' שירותים חברתיים".nlהגשת מועמדות עד ליום ה', 27.6.2019, בשעה 15.00. לא יתקבלו פניות לאחר מועד זה.nlהמועמדים ידרשו לעבור מבחן / הערכה בחברת אבחון ומיון מקצועי.
תאריך פרסום: 10/06/2019