• תפריט נגישות
    • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + Shift + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • להגדלת פונטים לחצו על מקשים:
    • + Ctrl - להגדלה
    • - Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 - לאיפוס
    • אפס לברירת מחדל
  • צור קשר
משרה: עובד/ת משרד הועד המקומי קציר
תחום מקצוע: אדמיניסטרציה ומזכירות
היקף משרה: אחר
מיקום העסק/החברה(יישוב): קציר
תאור תפקיד:
הגדרת תפקיד:nl• ביצוע עבודה משרדית הכוללת: צילומים, פקסים, הדפסות, תיוק, טיפול בדואר, תיאום יומן מזכירות ויומן יישובי, החתמת מורשים, מענה לטלפונים, תפעול ואחריות על תקינות של מערכות המשרד.nl• מתן שירות לתושבים: מענה טלפוני, מענה למיילים, קבלת קהל, מתן אישורים, התראות לתושבים, רישום תושב חדש, מעקב שוטף אחרי פניות תושבים והטיפול בהן. פרסומים לתושבים. nl• ספקים: פיקוח ותיאום עם נותני שירותים במועצה ופרטיים, קבלת הצעות מחיר, הפקת הזמנות, מתן סיוע תפעולי וארגוני בתחום הרכש ומול ספקים, ניהול מאגר ספקים, שירות לתשלומי ספקים.nl• ניהול ועדכון שוטף של מאגרי נתונים: שערים, פיקוח סביבתי, מרשם אוכלוסין, בונים ומשפצים, סמסים ומיילים, מתנדבים וכדnl• מבני ציבור: תיאום לוח הפעילות, השכרה, בקרה על תקינות המבנה והציוד, גבייה, החתמה על חוזים ומסירת מבנים.nl• הרשמה וגביית תשלומים: אירועים, סיורים, טיולים, קייטנות, בריכה וכו. תיאומים מול מובילי הפעילות. nl• הנהלת חשבונות: קליטת תשלומים, דרישות תשלום, הכנת חומר להנהלת חשבונות, ניהול קופה וקופה קטנה, הכנת תשלומים, צקים, דוחות הוצאות. nl• אחריות על ניקיון מבנ
דרישות המשרה:
דרישות התפקיד:nl• שירותיות גבוהה nl• רב משימתיות nl• יכולת עבודה בעצימות גבוההnl• יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתבnl• שליטה טובה בתוכנות office. יכולת הקלדה עיוורת - יתרוןnl• רקע בהנהלת חשבונות - יתרוןnlnlnl
נסיון נדרש:
.
הערות:
היקף משרה: 80%-100%, לשיקול הוועד ובהתאם לסיכום עם המועמד/ת שת/יבחר.nlnlתחילת העבודה: מיידיתnlnlקורות חיים יש להגיש בצירוף תעודות ואישורים לדוא"ל:nloffice@vaad-katzir.org.il או בתיבת הדואר במזכירות הוועד המקומי קציר, לא יאוחר מה01.04.20 בשעה 12:00.nl
תאריך פרסום: 17/03/2020