יקנעם | מעברים כרמל מנשה

יקנעם

Controller- Rapid Medical

19/05/2025
מספר משרה: 
8024
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
Rapid Medical
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
חשב/ת
תאור תפקיד: 

A global medical device company, headquartered in Yokneam, developing, manufacturing, and selling endovascular products worldwide, is looking for a controller to oversee the various finance and accounting processes within its foreign subsidiaries. The ideal candidate will have experience in at least one position in the industry following the accounting internship. Responsibilities: • Manage and monitor accounts, ledgers, and reporting systems ensuring compliance with appropriate GAAP standards for all foreign subsidiaries • Manage tax compliance for all foreign subsidiaries • Implement consistent accounting policies, practices, and procedures, develop and enforce internal controls and workflows to maximize protection of company assets, receipt of revenue and cost control • Oversee payroll processes and employee's benefits compliance across all the group foreign subsidiaries • Assist in financial year audits by attending and resolving audit queries.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

Skills and Qualifications: • Professional accounting certification (Certified Accountant) • Proven accounting experience: ex BIG4 with at least one finance position in the industry, preference for a Hi-tech/Medical company (total of at least 5 years’ experience) • Knowledge of accounting standards (mainly US GAAP) • Capable to work directly and independently with co-peers within the subsidiaries and with external tax and accounting advisors Other Qualifications: • Fluent English • Team player with excellent interpersonal skills • Excel – High level • Knowledge of Priority ERP – an advantage • Highly motivated and results driven, with ability to work under pressure with high standard outputs • Self-learning ability • Adjustability to a fast-paced business environment

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

דרוש.ה מפעיל.ת מכונת SMT לחטיבה התעשייתית של קבוצת אימקו

18/05/2025
מספר משרה: 
8019
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
אימקו תעשיות בע"מ
תחום: 
כללי/בלתי מקצועי
מלאכה
תפעול ואחזקה
מקצוע: 
מפעיל/ת מכונה
תאור תפקיד: 

הפעלת קו יצור SMT להרכבה אוטומטית של רכיבים אלקטרונים. משרה מלאה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

בעלי/ות רקע טכני באלקטרוניקה. ניסיון בהפעלת קו SMT – חובה. היכרות עם רכיבים וקריאת שרטוטי הרכבה. טכנאי/ת / הנדסאי/ת אלקטרוניקה / בקרה / חשמל. הכרות עם תקן IPC - יתרון. נכונות לשעות נוספות לפי הצורך. הגעה עצמאית - ניידות - חובה.

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
עבודה מועדפת
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

מנהל/ת פרויקטים לפיתוח שכונות מגורים בצפון

15/05/2025
מספר משרה: 
8013
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
טליה רכזת גיוס
תחום: 
אדריכלות ובניין
תשתיות ופיתוח הנדסי
מקצוע: 
מהנדס/ת אזרחי/ת
מנהל/ת פרוייקטים
תאור תפקיד: 

לחברת ניהול תכנון וביצוע של מגה פרויקטים בתחום התשתיות והבנייה דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים לפיתוח שכונות מגורים בצפון התפקיד כולל: • ניהול צוות המתכננים וארגון העבודה במתודולוגיות שונות. • ניהול התקשרויות עם ספקים, יועצים וגורמים חיצוניים. • ניהול מעקב אחר התקציב ולו"ז הפרויקט. • קשר שוטף מול משרד הבינוי והשיכון ומזמיני העבודה. • תיאום מורכב וקבלת אישורים מגורמים חיצוניים וכולל את כל ההתנהלות מול הרשויות. • ניהול ובקרה שוטפת של הפרויקטים השונים, תוך שמירה על איכות גבוהה ועמידה ביעדים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• תואר ראשון בהנדסה אזרחית (מהנדס/ת אזרחי/ת) או הנדסאי/ת אזרחי/ת. חובה. • לפחות 8 שנות ניסיון בתפקיד דומה, עם עדיפות לניסיון בתחום פיתוח שכונות מגורים. חובה. • ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים, במיוחד משרד הבינוי והשיכון. • ניסיון בעבודות תכנון והוצאה לפועל של פרויקטים בתחום הבינוי והתשתיות – משלב התכנון ועד שלב המסירה. תנאים: • משרה מלאה. • משרד ביוקנעם התפקיד כולל נסיעות לפרויקטים באזור הצפון. הצטרפו לצוות ניהולי בתחום הפיתוח, והתמקדו בניהול פרויקטים בעלי השפעה רבה על המרחב העירוני. * משרה מס׳ #626943 מיועדת לגברים ונשים כאחד

השכלה נדרשת: 
מהנדס/ת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

מתאם/ת יבוא לחברה מובילה ביוקנעם 626737

15/05/2025
מספר משרה: 
8009
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
ריבי גיוס והשמה
תחום: 
לוגיסטיקה ושרשרת אספקה
רכש/קניינות
מקצוע: 
איש/ת יבוא/יצוא
תאור תפקיד: 

לארגון מוביל בתחום תכנון, פיתוח וייצור תבניות ליציקת בטון, דרוש/ה מתאם/ת יבוא לניהול כלל תהליכי הייבוא בארגון. המועמד/ת המתאים/ה יהיה אחראי/ת למעקב אחר משלוחים, תיאום עם ספקים ומשלחים, טיפול בניירת נלווית ועדכון נתונים במערכת ERP. תפקידו/ה יכלול גם עבודה מול עמילי מכס, תיאום הובלות, ופתרון בעיות שוטפות בתהליכי היבוא, תוך שיתוף פעולה עם ממשקים פנימיים ותחומים שונים בארגון. תחומי אחריות עיקריים: • מעקב אחרי משלוחים, תיאום עם משלחים וספקים בינלאומיים. • תיאום הובלות ושילוחים, כולל טיפול בניירת נלווית (תעודות משלוח, חשבוניות). • עדכון נתונים ודו"חות במערכת ERP (עדיפות לPriority-) • עבודה מול ממשקים פנימיים (ייצור, מחסן, כספים) ומול עמילי מכס. • פתרון בעיות במהלך תהליך היבוא, ווידוא אספקה בזמן. • טיפול בתיאום ובקרה על התהליכים הלוגיסטיים.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• אנגלית ברמה גבוהה (יכולת קריאה וכתיבה)- חובה. • ניסיון קודם בתיאום יבוא ושילוחים בינלאומיים – חובה. • ניסיון בעבודה עם מערכת ERP (עדיפות לPriority-) • סדר, דייקנות ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי. • יכולת עבודה בצוות ויכולת להתמודד עם משימות מרובות. • ניסיון בעבודה מול עמילי מכס – יתרון. * משרה מס׳ #626737 מיועדת לגברים ונשים כאחד

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

קניין/ית רכש ושילוח בינלאומי יקנעם #626728

15/05/2025
מספר משרה: 
8008
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
ריבי גיוס והשמה
תחום: 
רכש/קניינות
מקצוע: 
קניין/ית
תאור תפקיד: 

לארגון מוביל בתחום תכנון, פיתוח וייצור תבניות ליציקת בטון, דרוש/ה קניין/ית רכש לניהול כלל פעילויות הרכש והייבוא. המועמד/ת המתאים/ה יהיה אחראי/ת לניהול תהליכי רכש בינלאומי, הכוללים חיפוש ואיתור ספקים, קבלת הצעות מחיר, ניהול מו"מ והבטחת אספקה בזמן. תחומי אחריות עיקריים: • ניהול תהליכי רכש בינלאומי, כולל איתור ספקים, קבלת הצעות מחיר והנחות, והובלת משא ומתן מול ספקים. • טיפול מקיף בתהליך הייבוא: פתיחת הזמנות, בקרה על מסמכים נלווים (חשבוניות, תעודות משלוח), טיפול בניירת הקשורה. • עבודה מול ממשקים פנימיים כגון ייצור, מחסן, וכספים. • תיאום והסדרת שילוחים בינלאומיים, ווידוא עמידה בלוחות זמנים. • הצעת פתרונות הנדסיים וחדשניים בתחום התבניות ליציקת בטון.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• ניסיון של 3-5 שנים לפחות בתפקיד דומה, עם ידע בעבודת רכש בינלאומי. • שליטה מלאה באנגלית (כולל הבנת מסמכים טכניים). • יכולת ניהול משא ומתן מול ספקים בינלאומיים. • אוריינטציה שירותית ויכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים ומשימות. • שליטה מלאה ביישומי Office, ניסיון במערכות ERP – יתרון. • סדר, דייקנות, יוזמה ויכולת עצמאית. • יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה תחת לחץ. • חשיבה אנליטית ויכולת ניהול פרויקטים מרובים. • עדיפות לזמינות מיידית * משרה מס׳ #626728 מיועדת לגברים ונשים כאחד

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

חשב.ת שכר- Rapid Medical

12/05/2025
מספר משרה: 
7999
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
Rapid Medical
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
חשב/ת שכר
תאור תפקיד: 

רפיד מדיקל היא חברה גלובלית, חדשנית ודינאמית, המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי פורץ דרך לטיפולים אנדו-ווסקולריים. אנו ממוקמים ביקנעם ומזמינים אותך להצטרף לצוות הכספים שלנו בתפקיד חשב/ת שכר במשרה חלקית. מה בתפקיד? • אחריות מלאה על עיבוד והפקת משכורות חודשיות לעובדי החברה בישראל. • הקפדה על עמידה בדרישות החוק, תקנות המס ודיני העבודה. • הכנת דוחות לרשויות המס, ביטוח לאומי וגופים רלוונטיים נוספים. • מענה מקצועי לפניות עובדים בתחום השכר. • בקרת שכר שוטפת וניהול תשלומים נלווים. • הפקת תלושי שכר חודשיים ושנתיים (106, 101 וכו'). • מעקב אחר חופשות, מחלות והיעדרויות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת. • ניסיון של 3–5 שנים בתחום. • שליטה מצוינת ב Excel. • יכולת עבודה עצמאית ובצוות. • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. • דיוק, סדר, ארגון ויכולת בקרה. • יכולות אנליטיות ותשומת לב לפרטים. • דיסקרטיות גבוהה ויכולת עבודה עם מידע רגיש. • היכרות עם חוקי עבודה ותקנות שכר בישראל. • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון. • ניסיון בעבודה עם מערכת שיקלולית – יתרון. • ניסיון בהנהלת חשבונות ובמערכת פריוריטי – יתרון. • תעודת מנהל/ת חשבונות – יתרון.

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
מתאים להורים/שעות גמישות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

פקיד/ת הזמנות וגביה- אלרם

12/05/2025
מספר משרה: 
7996
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
אלרם דבקים מקצועיים בע
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מתאם/ת הזמנות
פקיד/ת גבייה
תאור תפקיד: 

לחברת אלרם דבקים, באזור תעשייה מבוא כרמל (יוקנעם עילית). דרוש/ה פקיד/ת גביה והזמנות.. התפקיד כולל: הקלדת הזמנות לקוח, גביה מלקוחות, מענה טלפוני. עבודה מול סוכני מכירות וממשקים נוספים בחברה. העבודה במשרה מלאה א-ה 08:00-16:30. תנאים מצוינים באווירה נעימה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון בתחום האדמיניסטרציה/ הזמנות /גביה - יתרון שליטה בתוכנת אופיס, SAP - יתרון אסרטיביות, ראש גדול, יכולת עבודה תחת לחץ

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
8:00-16:30
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

חשב.ת שכר- Rapid Medical

08/05/2025
מספר משרה: 
7978
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
Rapid Medical
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
חשב/ת שכר
תאור תפקיד: 

רפיד מדיקל היא חברה גלובלית, חדשנית ודינאמית, המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי פורץ דרך לטיפולים אנדו-ווסקולריים. אנו ממוקמים ביקנעם ומזמינים אותך להצטרף לצוות הכספים שלנו בתפקיד חשב/ת שכר במשרה חלקית. מה בתפקיד? • אחריות מלאה על עיבוד והפקת משכורות חודשיות לעובדי החברה בישראל. • הקפדה על עמידה בדרישות החוק, תקנות המס ודיני העבודה. • הכנת דוחות לרשויות המס, ביטוח לאומי וגופים רלוונטיים נוספים. • מענה מקצועי לפניות עובדים בתחום השכר. • בקרת שכר שוטפת וניהול תשלומים נלווים. • הפקת תלושי שכר חודשיים ושנתיים (106, 101 וכו'). • מעקב אחר חופשות, מחלות והיעדרויות.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת. • ניסיון של 3–5 שנים בתחום. • שליטה מצוינת ב Excel. • יכולת עבודה עצמאית ובצוות. • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. • דיוק, סדר, ארגון ויכולת בקרה. • יכולות אנליטיות ותשומת לב לפרטים. • דיסקרטיות גבוהה ויכולת עבודה עם מידע רגיש. • היכרות עם חוקי עבודה ותקנות שכר בישראל. • אנגלית ברמה גבוהה – יתרון. • ניסיון בעבודה עם מערכת שיקלולית – יתרון. • ניסיון בהנהלת חשבונות ובמערכת פריוריטי – יתרון. • תעודת מנהל/ת חשבונות – יתרון.

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
משרה חלקית
מתאים להורים/שעות גמישות
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

לחוות דגים בהזורע דרוש.ה עובד.ת למכון גידול דגים

07/05/2025
מספר משרה: 
7967
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
הזורע אקווטיקס
תחום: 
חקלאות ובעלי חיים
מקצוע: 
עובד/ת בחקלאות
תאור תפקיד: 

בוא/י לעבוד אצלנו באווירה משפחתית וחיי חברה תוססים בקיבוץ! למכון גידול דגים בקיבוץ הזורע דרוש/ה עובד/ת לצוות העוסק בטיפול בדגים בחודשי הגידול הראשונים שלהם. העבודה בצוות קטן וכוללת מיונים, שקילות, האכלות, ניקיונות וכדומה. בנוסף, ביצוע משלוחים בשעות הערב.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

אכפתיות ואחריות אישית. יכולת עבודה בצוות. נכונות לעבוד גם בשעות הערב ובסופי שבוע.

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
עבודה מועדפת
שעות עבודה: 
6-16
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

מוביל.ת תהליכי איכות בלוגיסטיקה איזור יוקנעם 417443

07/05/2025
מספר משרה: 
7962
מועצה/אזור/יישוב: 
יקנעם
חברה: 
ריבי גיוס והשמה
תחום: 
איכות/רגולציה
לוגיסטיקה ושרשרת אספקה
מקצוע: 
הבטחת איכות
מהנדס/ת איכות
מנהל/ת איכות
מנהל/ת הבטחת איכות
תאור תפקיד: 

הובלת תהליכים בעולמות תעשיה וניהול בדגש על פעילות איכות ולוגיסטיקה בתעשייה. להיות הגורם המקשר בין פעילות אגף האיכות לפעילות הלוגיסטית (בדגש על הפעילות במרלו"גים) להיות הגורם המנחה לפעילות הנדרשת מנגזרות האיכות. במסגרת התפקיד תהיו הגורם האחראי על בקרה ויישום תהליך הטיפול במלאי MRB, על תהליכי בקרת מלאי איטי וניהול פגי התוקף, טיפול בתלונות לקוח, הגברת מודעות העובדים במרלו"גים לפעילות האיכות ועבודה תחת נהלים, בשיתוף פעולה עם המנהלים באגף הלוגיסטיקה. במסגרת התפקיד תידרשו לתחזוקה של דוחות רלוונטיים ותיקוף שלהם במערכות המידע, בדגש על אקסל ברמת PIVOT ו-VLOOKUP.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

השכלה: לימודי הנדסת תעשייה וניהול/ לוגיסטיקה וניהול שרשרת אספקה/ הנדסת איכות/ מנהל עסקים עם התמחות בתפעול ולוגיסטיקה הנדסת תעשייה עם התמחות באיכות/ מערכות מידע לניהול לוגיסטי. ניסיון מקצועי קודם נדרש- הובלת תהליכים בעולמות תעשיה וניהול בדגש על פעילות איכות ולוגיסטיקה בתעשייה. יכולת הנעת ממשקים תוכנת ממשפחת ERP, פריוריטי- יתרון' WMS- יתרון היכרות עם מערכות BI- יתרון שליטה מלאה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל כדי להצליח בתפקיד צריך להיות בעלי יכולת הנעת ממשקים, יכולת עבודת צוות הנעה והובלה של תהליכים גם מול התנגדויות, בגישה פשרנית עבודה מרובת ממשקים מנחה מקצועי בתחום האיכות אל מול עובדי הלוגיסטיקה בנייה והצגה של מצגות שליטה מלאה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל- חובה (ייבחן בתהליך הגיוס). היכרות עם תוכנה ממשפחת ERP, פריוריטי- יתרון WMS- יתרון היכרות עם מערכות BI- יתרון * משרה מס׳ #417443 מיועדת לגברים ונשים כאחד

השכלה נדרשת: 
הנדסאי/ית
תואר ראשון
מהנדס/ת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
Subscribe to RSS - יקנעם